ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Ігнатьєва Національний університету «Києво-Могилянська академія» https://orcid.org/0000-0002-9404-2556
  • Іван Олександрович Радченко Національного університету «Києво-Могилянська академія» https://orcid.org/0000-0002-2667-9651

Ключові слова:

корпоративна культура, реорганізація, зміна корпоративної культури

Анотація

У статті проаналізовано механізм формування корпоративної культури підприємства, враховуючи різні підходи до створення корпоративних цінностей. Досліджено схильність сформованої корпоративної культури до реорганізації та трансформації. Окреслено необхідність у проведенні трансформацій та підкреслено важливість постійного розвитку та вдосконалення корпоративної культури вищим керівництвом. Проведено комплексний аналіз формування ефективної корпоративної культури в провідних організаціях України та світу.

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Ігнатьєва , Національний університету «Києво-Могилянська академія»

доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу та управління бізнесом

Посилання

Шейн Э. Организационная культура и лидерство. Пер. С англ. яз. Под. редакцией Т.Ю. Ковалевой. – 3-еузд. – СПб.: «Питер». 2007. 336 с

Ігнатьєва І.А. Корпоратине управління. 2013 [Електронний ресурс (Розділ 9)]: https://textbook.com.ua/menedzhment/1473451649-0/s-1

Jacobs J., Crockett H., Designing exceptional organizational cultures. Kogan Page. Feb 23, 2021.

Hall E. T. Beyond culture. Anchor Books 1976 [Електронний ресурс]: https://www.goodreads.com/book/show/251347.Beyond_Culture.

Офіційний сайт компанії “Comparably”: https://www.comparably.com/

Офіційний сайт компанії “Google” LLC: https://www.google.org/

Boonstra J. Cultural change and leadership in oragization. Wiley-Blackwell. 2012.

Офіційний сайт компанії “Panasonic Corporation”: https://www.panasonic.com/ua/

https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2021.2.32

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-08