СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ – ПЕРСПЕКТИВНИЙ НАПРЯМ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ У ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Вікторія Олександрівна Бойко Херсонський державний аграрно-економічний університет https://orcid.org/0000-0002-8032-5731
  • Анатолій Анатолійович Осадчий Херсонський державний аграрно-економічний університет https://orcid.org/0000-0002-5301-2211
  • Людмила Олександрівна Бойко Херсонський державний аграрно-економічний університет https://orcid.org/0000-0003-3699-6906

Ключові слова:

соціальні мережі, Facebook, Instagram, бізнес, інтернет-магазин, таргетована реклама.

Анотація

Соціальні мережі за останні роки стали повноцінною платформою для підприємницької діяльності та мають значні функції ефективного та точного повідомлення цільовій аудиторії інформації про потенційних клієнтів, наявність необхідних комунікаційних інструментів для роботи з клієнтами, компаніями, продажу товарів, послуг, тощо. Основні переваги мереж – це простота доступу до інформації та швидкість її поширення. Розвиток бізнесу в соціальних мережах може бути успішним зі створенням і підтримкою представництв бренду, а також управлінням репутацією на всіх майданчиках зі соціальною складовою. Глобальна комерція шаленими темпами мігрує до Інтернет-мережі, отримуючи рекордні прибутки. Цей простір має свої особливості, що відрізняє його від традиційного ринку, це великий сегмент Інтернет-бізнесу зі своїми моделями розвитку та існування, де можна обмінюватися інформацією, ідеями, новинами.

Метою дослідження є обґрунтування основних переваг використання соціальних мереж як інструментарію для просування бізнесу, а також методів впливу на свідомість споживачів засобами соціальних медіа через платформи Facebook та Instagram.

Facebook розрахований на широку аудиторію, де багато фахівців, представників топ-менеджменту, власників бізнесу та орієнтований на різні вікові категорії населення. Instagram – це платформа більш молодих споживачів і розрахована на візуальну складову. Соціальні платформи надають нові можливості для бізнесу більш осмислено спілкуватися зі споживачами, потенційними клієнтами, партнерами та співробітниками.

У статті розглядаються сучасні тенденції використання соціальних мереж як ефективного каналу просування бізнесу. Наводяться приклади та порівняльна характеристика найбільш популярних платформ Facebook та Instagram. Аналізуються властивості соціальних мереж та їх вплив на різні вікові категорії суспільства, підтримку реальних та залучення нових клієнтів. Надаються рекомендації щодо просування власного бізнесу які можуть бути цікавими для підприємців.

Біографії авторів

Вікторія Олександрівна Бойко , Херсонський державний аграрно-економічний університет

доцент  кафедри готельно-ресторанного та туристьичного бізнесу та іноземнрих мов

Анатолій Анатолійович Осадчий, Херсонський державний аграрно-економічний університет

начальник відділу технічних засобів навчання

Людмила Олександрівна Бойко , Херсонський державний аграрно-економічний університет

доцент кафедри економіки та фінансів

Посилання

Коган К.М. Соціальні мережі як елемент нового соціального середовища. Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. URL: file:///C:/Users/Людмила/Downloads/Mnf_2014_16_8.pdf

Ковалевич Б.В. Соціальні мережі як новий інструмент ведення інформаційних війн у сучасному світі. Соціологія. № 4 (108). 2014. С.118-121. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/268617385.pdf

Парфенюк І.М. Соціальні мережі Інтернету як засіб комунікації політичного лідера (на прикладі соцмереж президента України) соціальні комунікації. Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. №2. 2017. С.58-65. URL: http://journals.uran.ua/bdi/article/view/150208

Бондар А. Соціальні мережі як інструмент формування внутрішнього і зовнішнього бренду території. Політичний менеджмент, №1-2. 2012. С.82-87.

Динник І. Соціальні мережі як засіб суспільного розвитку. Ефективність державного управління. 2017. ВИП. 1 (50). Ч. С.64-69. URL: http://www.lvivacademy.com/vidavnitstvo_1/edu_50/fail/9.pdf

Боровік Л.В., Карнаушенко А.С., Петренко В.С. Роль інформації у формуванні глобальної економіки та економічного розвитку суспільства. Вісник ХНТУ. 1(76), 2021. С.192-197.

Бойко Л.О., Колінько А.Д. Соціальні мережі для бізнесу: яку платформу обрати. Підприємництво і торгівля: тенденції розвитку: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2021 року). – Одеса: Державний університет «Одеська політехніка», 2021. С.28-31.

Статистика Инстаграм на 2020 год: говорящие цифри. Инфографика. URL: https://rusability.ru/articles/Statistika-Instagram-na-2020-god-govoryaschie-tsifri.-Infografika/5fd2965c2dda593 c3483 eb71

Таргетингова реклама в соціальних мережах. URL: https://destudio.com.ua/tarhetynhova-reklama-v-sotsialnykh-merezhakh/

Журнал «Marketer». URL: https://marketer.ua/ua/what-to-sell-on-instagram-in-2019/

Цифрова економіка. Криптовалюти: навчальний посібник/Ю.Є. Кирилов, В.Г. Грановська, В.М. Крикунова та ін.-Херсон:ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.- 228с.

Журнал «Lemarbet SEO, PPC & USABILITY AGENCY». URL: https://lemarbet.com/ua/biznes-v-ukraine/chto-chashhe-vsego-ukraintsy-pokupayut -v-internete-v-2015-godu/

https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2021.2.22

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-08