МОТИВАЦІЙНЕ ПІДҐРУНТЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦІЛІСНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ ЯК ОСНОВА ВНУТРІШНЬОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

Ключові слова:

мотивація, проживання, соціально-економічна система, покоління x, y, z, цілісність соціально-економічної системи. .

Анотація

У статті розглядаються мотиваційні принципи забезпечення системної цілісності соціально-економічних систем. Метою статті є вивчення мотиваційних принципів забезпечення системної цілісності соціально-економічних систем, визначити критерії мотивації соціально-економічної взаємодії своїх учасників. Акцент робиться на те, що поведінка людини залежить від навколишнього середовища. Розглянуто поняття Habitus як несвідомої мотивувальної структури, яка залежить від соціального середовища. Підкреслюється, що індивідуальне сприйняття навколишнього середовища багато в чому визначається типом генерації учасників соціально-економічної системи. Люди певного віку, як правило, поділяють особливий набір вірувань, відносин, цінностей та моделей поведінки, оскільки вони виросли в тих самих історичних умовах. Лідери соціально-економічних систем при розробці та впровадженні механізму мотивації повинні враховувати важливість кожного з вивчених критеріїв цілісності, виходячи з частки представників поколінь X, Y, Z у соціально-економічній системі. Зроблено висновок, що існує три мотиваційні сфери, які потребують постійного моніторингу та коригування, а саме: мотиваційна база, інформаційна підтримка, організаційна підтримка. Тобто вартість ресурсів, які можуть призвести до збільшення цілісності соціально-економічних систем, не повинна збільшуватися більше, ніж результат.

Біографії авторів

Станіслав Юрійович Савін , Херсонський національний технічний університет

д.е.н. доц., проф. кафедри менеджменту, маркетингу і туризму  

Олена Сергіївна Дягилева, Херсонська державна морська академія

проректор з навчально-методичної роботи

Катерина Федорівна Семенченко, Херсонський національний технічний університет

аспірантка кафедри менеджменту, маркетингу і туризму  

Дарина Сергіївна Макарчук, Херсонський національний технічний університет

аспірантка кафедри менеджменту, маркетингу і туризму

Дарина Ігорівна Прохорова, Херсонський національний технічний університет

студентка кафедри менеджменту, маркетингу і туризму  

Тетяна Віталіївна Новак, Херсонський національний технічний університет

студентка 4 курсу ОПП «Маркетинг», кафедри менеджменту, маркетингу і туризму

Посилання

Mayo E. The Human Problems of an Industrial Civization / E. Mayo. Boston: Graduate School Administration, Harvard University, 1946. 318 p.

Skinner B.F. Beyond Freedom and Dignity / B.F. Skinner. – New York: Alfred A. Knopf, 1971. 320 p.

Burd'ye P. Struktury, habitus, praktiki. // Sovremennaya sotsial'naya teoriya. - Novosibirsk: Izd. Novosibirskogo un-ta, 1995.

Boyko O.P. Gabítus ta yetnosotsíal'niy dosvíd. Mul'tiversum. Fílosofs'kiy al'manakh: Zb. Naukovikh prats'. V. 8. Kyiv, 2009. 248 p.

Likert R. The Human Organization / R. Likert. – New York: Mc Graw-Hill, 1967. 258 p.

Sheyn E. Kh. Organizatsionnaya kul'tura i liderstvo / E.KH. Sheyn // Per. s angl.; pod red. V.A. Spivaka. – Sankt Peterburg: Piter, 2002. 336 c.

Savina G.G. Pokhod k modelirovaniyu protsessov adaptivnogo funktsionirovaniya proizvodstvennykh sistem v kontekste ikh ekonomicheskoy politiki. Yekonomíst. 2003. № 8(202). p. 38–40.

Savín S.Yu. Adaptatsíya motivatsíynoí̈ polítiki pídpriêmstv legkoí̈ promislovostí do suchasnikh sotsíal'no-yekonomíchnikh realíy. Vísnik Khmel'nits'kogo natsíonal'nogo uníversitetu. 2011. № 3. p. 42–45.

Savína G.G., Ovchinnikova M.Yu., Savín S.Yu. Metodichní pídkhodi do otsínki faktorív zovníshn'ogo seredovishcha. Vísnik Khmel'nits'kogo natsíonal'nogo uníversitetu. 2011. № 6. p. 283–289.

https://doi.org/10.35546/kntu2078-4481.2021.3.27

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-11